Job 11 van 29


Report this listing

Solliciteren



Bediende Facturatie


Functie

Opportunity voor een deeltijdse (3 tot 4 dagen per week) Bediende Facturatie (m/v/x) met zicht op vast contract in 7060 Soignies, België

Sluit je aan bij een KMO in Soignies. Onze partner is gespecialiseerd in de distributie van fietsen en accessoires, en bedient voornamelijk een Nederlandstalige klantenkring dankzij ons verleden in Vlaanderen.

Hun team, bestaande uit 10 leden en onafhankelijke verkopers, zoekt een Bediende Facturatie (m/v/x) om de persoon die met pensioen gaat te vervangen. Langetermijnkans voor deeltijdse (3 tot 4 dagen per week) tewerkstelling met vast contract!

Als Bediende Facturatie (m/v/x) zullen je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

📑 Nauwkeurige invoer van leveranciersfacturen

💰 Beheer van salarisbetalingen en interactie met het sociaal secretariaat.

🔢 Uitvoeren van diverse boekhoudkundige taken: voorbereiding van de jaarafsluiting, herinneringen voor onbetaalde facturen, invoer van bankafschriften...

📊 Grondige voorbereiding van BTW-aangiftes, Recupel....

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging in een KMO op lange termijn en deeltijds? Houd je van gevarieerde taken en wil je de rechterhand van de directeur worden?

Solliciteer nu! Je start als Bediende Facturatie (m/v/x) kan snel zijn! We kijken naar je uit!

Jouw profiel

Gevraagd Profiel voor deze kans als facturatiemedewerker (m/v/x):

🎓 Bachelor in boekhouding (verplicht) met affiniteit voor administratieve taken. We zoeken een persoon die graag zelfstandig werkt en de spil van de KMO wil zijn voor alles wat met boekhouding te maken heeft. We zoeken de rechterhand van de baas!

🗣 Tweetaligheid is vereist. Goede kennis van het Nederlands is verplicht. Het merendeel van de klanten is Nederlandstalig. U zult meerdere keren per dag Nederlands spreken en betalingsherinneringen in het Nederlands verzenden.

💻 Vlotte omgang met computers vereist. Kennis van ISABEL.

🧮 Bewezen boekhoudkundige vaardigheden.

De ideale facturatiemedewerker (m/v/x) zal de volgende vaardigheden hebben:

🚀 Zelfstandig en proactief: na de training wordt u de referentiepersoon voor de boekhouding en zult u zelfstandig werken in nauwe samenwerking met de KMO-baas.

🤝 Betrouwbaar / loyaal. We zoeken iemand voor de lange termijn!

💼 Professionele nauwkeurigheid

🤖 Klaar om heel snel te starten. Gesprek deze week!

  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Opvolgen van: Lonen
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • Opvolgen van: Budget
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • Domein: Lonen
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Domein: Analytische boekhouding
  • Domein: Fiscaliteit
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • Domein: Algemene boekhouding
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • Domein: Inning van vorderingen
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Over Onze Klant: Gevestigd in Zinnik, is het recentelijk verhuisd van de Vlaamse regio. Zijn bloeiende bedrijf dankt zijn succes aan de toewijding aan klanttevredenheid en een toegewijd team. Sluit je aan om deel uit te maken van een snelgroeiend bedrijf, waar jouw bijdrage het verschil zal maken.

Solliciteer nu om een sleutelfiguur te worden in ons opwindende avontuur! 🚴‍♂️📊🌟


Wat We Bieden voor deze vacature van f acturatiemedewerker (m/v/x)

⌚️ Bent u geïnteresseerd in langdurig parttime werken? Onze klant biedt een contract van onbepaalde duur met 3 dagen per week werken. Dit kan evolueren naar 4 dagen per week (maar voltijds werken is niet mogelijk).

Onze klant biedt een dagdienstregeling van maandag tot en met vrijdag voor een vast contract (snelle ondertekening).

🌱 Mogelijkheid om LANGDURIG zelfstandig te werken!

Salaris volgens Paritaire Commissie 200 (tussen 3000 en 3500€ voor voltijds) met maaltijdcheques van 7€/dag.

Gemakkelijk bereikbaar. Onze partner bevindt zich in 7060 Soignies. Voor het solliciteren raden we u aan uw route te controleren.

Solliciteren

Start People Enghien GT
02/395 50 68

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht